بهترین مکان برای دانلود

بهترین مکان برای دانلود نرم افزار

بهترین مکان برای دانلود

بهترین مکان برای دانلود نرم افزار

نرم افزار جاوا ارسال پیامک رایگان

sms-rayegan-hamidhira.jpg
امروزه یکی از مهمترین راه های ارتباطی پیامک ها محسوب میشوند . پیام کوتاه کم کم به عادت اکثر مردم تبدیل شده است به طوری که حتی تبریک گفتن ها و ... هم از طریق ارسال پیام کوتاه انجام میشود .
سالانه در کشور ملیون ها پیامک ارسال میشود که این نشان از محبوبیت و استفاده ی بالا از این سرویس دارد . اگر شما هم از طرفداران پیام کوتاه و یا به اصطلاح اس ام اس باز باشید حتما با هزینه های ارسال پیامک آشنایی دارید . اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که روزی بتوانید برای ارسال هر پیامک هزینه ای بسیار ناچیز پرداخت کنید ؟ به قدری اندک که بتوان آن را رایگان نامید ؟
نرم افزار های زیادی برای کاهش هزینه ی اس ام اس وجود دارد که اکثرا یا غیر قابل استفاده هستند و یا کار با آنها اذیت کننده است . امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که با یک ایده ی جالب باعث رایگان شدن ارسال پیامک های شما خواهد شد . این نرم افزار که با استفاده از سرویس GPRS پیام کوتاه های شما را ارسال خواهد کرد به صورت جاوا (قابل نصب بر روی تمام گوشی ها) و با ظاهری ساده و کاربرپسند طراحی شده است .

برای دریافت برنامه ، توضیحات بیشتر و آموزش استفاده به ادامه مطلب مراجعه کنید


برای دریافت برنامه ، توضیحات بیشتر و آموزش استفاده به ادامه مطلب مراجعه کنید



ویژگی ها :
- ناچیز کردن هزینه های ارتباطات پیامک (تا مقدار یک دوازدهم هزینه کنونی)
- مجانی کردن امکان تایید رسید پیام (Delivery) در گوشی های فعال
- فشرده سازی بالقوه و بسیار زیاد حجم متن SMS ها برای صرفه جویی بیشتر در هزینه ها
- نبودن محدودیت پارت در SMS ها
- نبودن محدودیت زبانی و تفاوت قیمت نسبت به زبان نوشتاری SMS ها
- امکان نگه داری SMS فرستاده شده تا 4 هفته و یا بیشتر در صورت در دسترس نبودن مخاطب (رسیدن حتمی پیامک به مخاطب)
- سازگاری و پشتیبانی کامل از اپراتورهای داخل کشوری (ایرانسل و همراه اول) و خارج کشور
- قابل نصب بر روی تمامی گوشی های پشتیبانی کننده تکنولوژی جاوا
- نوشته شده به زبان های رایج دنیا فارسی و انگلیسی
- یکسان بودن هزینه ارتباطات و بدون محدودیت مکانی و اپراتوری که در واقع هر کسی در هر جای دنیا که باشد با همان هزینه ناچیز می تواند با مخاطب خود ارتباط داشته باشد.



چگونه ثبت نام کنیم؟
ثبت شماره و فعال کردن سیم کارت مجازی بدین گونه طراحی شده است تا هر فردی بتواند این کار را ضمن امنیت بالا به آسانی انجام دهد برای فعالسازی در این فرم مشخصات خود را مطابق راهنمایی ها پر کنید و سیم کارت خود را بصورت لحظه ای فعال نمایید.
به عنوان مثال فردی با شماره تلفن 09123456789 این برنامه را روی گوشی خود نصب و اجرا نموده است، در اولین اجرا برنامه از فرد شماره موبایل وی بهمراه پین کد (PIN Code) را می خواهد که فرد با ثبت نام در سایت بالا در عرض مدت کمی پین کد را دریافت می نماید که با وارد کردن این پین کد در برنامه می تواند از امکانات بهره مند شده و اس ام اس های خود را برای همیشه تقریبا رایگان کند.

برای دیدن فایل آموزش استفاده از برنامه اینجا کلیک کنید

برای استفاده ، این نرم افزار باید رو گوشی فرستنده و گیرنده نصب باشد .
تذکر : در صورتی که تنظیمات سرویس GPRS روی گوشی شما فعال نیست ، ابتدا با تماس با سرویس دهنده ی سیم کارت خود ، تنظیمات را دریافت کنید .

توجه : سایت میهن دانلود مسئولیت استفاده از این سرویس را بر عهده سازنده آن می داند و پیشنهاد میدهد پیامک های  حاوی اطلاعات شخصی و مهم را از این طریق ارسال نکنید .




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد